Tuesday, May 22, 2007

arunc zarurile...

printre dureri de cap, nemultumiri, nesomn and so on...apar si ideile de vacanta (nu e bine). despre vacanta se pot scrie pagini intregi, nu acesta e scopul insa acum... daca ma gandesc la vacanta ma gandesc la momente frumoase, traite la maxim atunci, rememorate din cand in cand dar intotdeauna prinse in imagini. bronzul se duce, nisipul dispare dintre haine, colectia de scoici am aruncat-o pe undeva, nu mai avem febra musculara de la ski, am epuizat si rasul la glumele prietenilor, de la cabana, am trecut peste ameteala de la gin tonic sau votka...am ramas cu un zambet si o colectie de fotografii...

hmm...si acum...doar nu am scris atatea cuvinte frumoase degeaba, leapsa mea pentru Maria si Ana si prietenii lor :) este... post despre cea mai frumoasa/reusita vacanta sau despre un moment memorabil/de implinire (in care ati zis..."bai...ma simt bine") din viata voastra (unul singur) exprimat prin 3 fotografii (trebuie sa fiti prezente in minim una dintre ele). !!!! Don't use words. daca nu exista poze...dati google search, improvizati...photoshopati

1 comment:

maria said...

cumva acest "photoshopati" este preluat de la un personaj care incepe cu E ? :P