Sunday, June 3, 2007

Addiction


De mult timp se cerea acest post. Cei apropiati stiu de ce. Ma numesc Adela si sunt dependenta de Prison Break. Totul a inceput cand Andreea a venit la mine cu 2 DVD-uri cu un serial. In loc sa invatam evident ne-am asezat in fata calculatorului cu ceva de rontait si cu film. Nu stiam ce urma sa vad. Si apare...Wentworth Miller. Atat mi-a trebuit...intr-un weekend am vazut 22 de episoade. Am asteptat aprox 2 saptamani ca sa vad a doua serie, examene, presesiuni si alte lucruri i-au stat in cale. Acum sunt la episodul 7 din seria a doua si sincer singurul lucru care ma poate salva e ca filmul sa se termine. soon. acum tocmai vin de la un episod, vazut cu Kifluta. :) Nu e prima abatere, am mai avut 'pasiuni' si pentru Felicity sau Ed. Dar Prison Break le-a intrecut pe toate. Ciudat ca auzi intr-o zi pentru prima data numele Prison Break si a doua zi e pe buzele tuturor, ca si cand toata lumea stia numai eu nu.


Ink ceva...vineri am avut examen la Politologie si pana in ziua 0 (ziua dinaintea examenului) am servit cateva episoade din PB. Cand m-am apucat de invatat, peste ce credeti ca am dat.
1. in cartea "Cum functioneaza democratia", pagina 82 - "Toate cele 20 de regiuni au fost apreciate in funtie de amplitudinea facilitatilor statistice si informationake de care dispun. Pe ultimul loc se aflau 6 regiuni care nu aveau deloc facilitati, anume: ABRUZZI, Calabria, Campania..."
2. in "Modele ale democratiei", autor Arend Lijphart, pagina 100, note de subsol, "SCHOFIELD (foarte apropiat de Scofield), 1990, Strom si Lijphart..."
Semne? :P
Wentworth Miller (Michael SCOFIELD - Prison Break)

2 comments:

Anonymous said...

Draga mea, eu am vazut toate cele 22 de episoade ale primei serii in 24 de ore. Asta a fost ieri. Acum iau o pauza si pana la sf saptamanii dau gata si seria 2. Addiction eliminated.

Anonymous said...

Si eu sunt dependenta de Prison Break si nu crd k pot rezista pana in ianuarie kand vor aparea noile episoade , CE MA FAC EU FARA WENTY ?
:((