Monday, June 18, 2007

cum mi-am petrecut noaptea - cu la multi ani


Nu cred ca am scris aici vreodata despre aniversarile cu prietenii. Poate pentru ca nu m-am gandit sa fac din blog un loc de scris ziua despre ceea ce fac noaptea. :d

Azi noapte am fost la strand. In sfarsit as spune dupa cateva zile memorabile. Joi am avut examen, vineri am ramas cu usa blocata (am dormit la birou), sambata nu am avut chef sa invat, duminica am aflat ca proprietarul garsonierei in care stam de 2 ani de zile, ne cam 'da afara'...aaa si ploaia, every night. Dupa cateva portii de plans (eu si Kif) ne-am adunat si am aranjat ultimele detalii pentru surprise.
Pana acum ploaia a stat in calea surprizei. Desi era ziua 0 (ziua inaintea examenului) si nu facusem referatul la drept, am zis GO FOR IT. Nu a fost o surpriza soc pentru sarbatorit dar a fost foarte amuzant. Mai ales drumul pana acolo si comentariile si nesupunerile de a fi dezbracat si imbracat, evident. (cu slipi) He was king for a night, cel putin asa am vrut noi sa se simta.

Aseara mi-am amintit de nebunia de a nu le spune parintilor despre 'unde esti' cand ei nu sunt acasa sau cand nu te pot verifica. Ce ar fi zis mama de coktail cu fructe si votka (super buun) si de strand la ora 1 in noapte si de nesomn inaintea examenului, de mers desculta pe sosea, apoi jumatate din drum am avut incredere sa merg cu ochii inchisi. Nimic bun, zis eu. Banalitati, puerilitati, prostii, tampenii si totusi... concluzia e: Pot fi young cand vreau.
Oare vreau sau e de vina valul?

Inca nu am dreptul pentru poze, dar nu au decat sa-mi lase comentarii. :)