Saturday, June 2, 2007

E Y E C O N T A C T


Am fost rugata sa detaliez ce inseamna eye-contact. Pai e mult mai complicat/variat decat explic eu aici dar incerc...mergi pe strada, vezi o persoana interesanta care in acelasi moment se uita la tine, si cateva secunde (5-6 sec), va priviti insistent, doar ochii. De la distanta evaluarea ai facut-o (doar de asta ai continuat sa iti ridici privirea) dar cand treci unul pe langa celalalt doar ochii conteaza si nu ei fizic ci doar gestul. Eye contact se refera la persoane de sex opus; Daca nu e pe strada si e in metrou sau autobuz, poate dura ceva mai mult (o statie, 2, 3...). E interesant cum tocmai atunci cand iti propui sa nu iti mai intersectezi privirea cu a celuilalt, vezi sa nu pari prea insistent/a, se intampla fara sa vrei. Cum se termina? zambet, privire cazuta in pamant, roseata in obraji. FARA cerut numar de telefon, ce faci frumoaso, hai sa iesim, urmariri din metrou..and so on. cerut numar de telefon, ar fi bine. :)

4 comments:

Mihai said...

wow.. a whole post, just 4 me? i'm honoured

Mihai said...

how bout this: eu nu fac evaluarea de la distanta, insa fac eye contact cu foarte multi. acest lucru ma amuza foarte des, ori pentru ca ma surprind pe mine facand mutre, ori surprind pe cealalta/celalalt aruncand diverse priviri. mai ales in ultimele luni, am devenit mai vesel chiar si numai prin chestia asta, pentru ca imi ramane zambetul pe buze destul timp dupa.

Mihai said...

of, comment no.3:
FARA cerut numar de telefon? intr-o societate ideala ar trebui sa se poata face asta fara ca fata sa se simta jignita/indignata/whatever.

Adela said...

nu m-ar deranja sa mi se ceara numarul de telefon :) ai dreptate le-am pus la un loc cu 'e faci frumoaso?', de fapt doar detaliam eventuale efecte. mie nu mi s-a intamplat. apropo de comment 2, si eu raman cu zambet si un feeling greu de explicat. zambet strengaresc.