Thursday, July 5, 2007

rasari rasari rasari

Imi e rusine sa spun ca nici acum nu am reusit sa scriu de aventura de weekend la mare. De fapt prea multe nu erau de spus, erau de aratat. Daaa...am facut multe poze. Foarte multe dar foarte putine reusite. Vroiam sa merg cu prietenii mei dar nu s-a putut, a fost bine si asa. Vroiam sa ajung in 2 Mai, nu s-a mai vrut. Nu vreau sa fiu inteleasa gresit, a fost ok in Costinesti dar 2 Mai inseamna ceva pentru mine. Vroiam sa verific spiritul de 2 Mai. Sa ma plimb pe unica strada si sa simt mirosul de peste de la terasele in strada. Hmmm...si oare cum arata retsurantul acela dragutz plasat peste drum de straduta care te aduce de pe plaja, cu gradina, cu flori, cu ronduri unde alearga copii. Sa revin. Bat campii. :) Dupa ce am mancat salata Nicole la o terasa in Costinesti si dupa ce 'grupul' cu care eram a hotarat sa mearga fiecare pe unde vrea, am ajuns cu Kif in White Horse. Aici am simtit ceva din spiritul de interactiune pe terasa. Mi s-a spus: 'esti in White Horse, trebuie sa vii pe 'ring' sa dansezi' Nu conta ca dansau 20 de oameni si restul meselor erau goale, era muzica buna, muzica pe care stiai sa o canti, simteai ca vrei sa sari, sa strigi, sa dai din cap, sa te prinzi intr-o hora, simteai ca vrei sa iti balansezi corpul de pe un picior pe altul, sa lasi capul pe spate si sa canti. O Vama, O Pasarea colibri, un Iris, un Nightwish. Ne-au prins zorii in WH. Eu eram imbracata in rochita verde, faimoasa rochita verde, cam nepotrivita pentru atmosfera dar who the f*** cared? Nimanui. asta e farmecul.

Asteptam de mult rasaritul, de data asta nu doar ca sa il vad ci sa il si fotografiez. Era sa il pierdem pentru ca dupa cunostintele mele trebuia sa rasara intre 6 - 6:15. Evident asta era prin august la sfarsit. Ce sa-i faci, cu fetele la jurnaslim. :) Rasaritul a fost mirobolannt (cum zice un prieten de al meu Ghitisor). Acum...Impartasesc cu voi rasaritul.














p.s. ultima e ca sa demonstrez ca am fost acolo. :))

10 comments:

Anonymous said...

Oh, da, răsăritul... (oftez)

Era "white hores" cum ai scris, sau "white horse". Cause if you wanna ride, then ride a wild horse!

Adela said...

da...my mistake. imi joaca feste tastaura.
pai oftatul nu e degeaba, pentru ca rasaritul meritaaaa

Mihai said...

publicul cere mai multe poze

Adela said...

pai astea sunt cele mai dragute, my opinion :)

Mihai said...

publicul ceruse poze cu oameni, gagici topless, diverse

Adela said...

deontologia profesionala spune...ca nu ai voie sa pozezi si sa postezi poze fara acordul oamenilor. in cazul in care eu as fi personajul principal...trebuie asteptat 2 Mai pentru cerinte :) summer placuta!

Mihai said...

deonto-ce? =))
don't mix business with pleasure

Anonymous said...

Marfa unele poze...Cum ai dat de blogu meu?!

Adela said...

@Justin - pai...gandeste-te putin cui ai spus adresa blogului tau. :)

george said...

mirobolant :)