Sunday, January 20, 2008

fericiti sau nu?


Sa-mi spuna mie cineva ca fotografia asta nu se apropie de Wicked game al lui Chris Isaac. Poate nu vad eu bine dar privirea EI asta imi spune. Desi initial am spus, ce draguti sunt! Ignorand faptul ca rama+tabloul, adica povestea lor retro, costa 108 eur, iata interpretarea mea: Pun pariu ca el s-a prins, ironic i-a adus flori si acum o intreaba: my girl... my girl...tell me where did you sleep last night. Iar eu am vrut sa fiu rea, uite ca am fost.
Astept alte scenarii...indrazniti! Pentru zoom, dati click pe poza. :)

15 comments:

Anonymous said...

ce zici tu daca privirea lui e mai vinovata decat a ei (ca doar nu se vede, deci nu ai de unde sa stii)? si el spera ca florile sa mai repare ceva..

atunci ea ar trebui sa ii cante wicked game ;))

george said...

ca tot veni vorba de wicked game.. stim noi pentru sufletu cui e melodia :D:D:D

Anonymous said...

ca tot veni vorba de wicked game..stim noi pentru sufletu cui e melodia :D:D:D

Adela said...

pentru mai multe suflete e melodia...numai eu stiu 2, sau 2*2. :)

Adela said...

legat de scenariul tau...e valid. :) el are "aliura" de smecheras. buzele intredeschise cre par sa sopteasca la ureche "vorbele dulci" de care ne spun mamele sa ne ferim. haha. :)) oare ea crede?

Anonymous said...

trebuie sa creada, oricine "greseste" :P =)) ..

Adela said...

ei...nu neaparat, daca e a "n"-a oara cand gresesc (oricare dintre ei)...

Anonymous said...

Pai in cazul in care greseste a 'n'-a oara...v-ati gandit ca poate e student la Poli la Automatica si face Backtracking recursiv ? :D

maria said...

ce cred eu: florile nu sunt de la el. florile sunt de la cel la care ea se gandeste si pe care crede ca il iubeste in momentul asta. el-ul din poza este valabilul logodnic bogat, pervers, pe care ea nu il poate refuza. el stie de relatia ei, o surprinde cu florile de la celalalt el si ii propune ceea ce ea nu poate refuza niciodata. ea nu se gandeste la ce i se sopteste, ci se gandeste "daca fac asta, se rasfrange asupra celui pe care il iubesc?"

Anonymous said...

Eu cred ca povestea incepe asa: el este evident un fel de cocalar cu un lant gros de aur pe sub camasa si cu parul dat cu ulei de floarea-soarelui (ca nu exista gel pe vremea aia :D) iar ea este o tanara domnita din popor, care, in cautare de adrenalina sau din pura plictiseala, s-a hotarat sa vada daca poate fura niste flori din gradinile oamenilor fara sa fie prinsa. Evident n-a reusit =)))

Cocalarul tocmai citise "Praslea cel Voinic si merele de aur" si cum se stie ca rromii au o afinitate pentru aurul familiei, acuma statea la panda in gradina ca nu cumva cineva sa-i fure merele. Probabil crezuse ca si Praslea a fost de etnie. Si cum statea el cu ochii pe mere mai rau ca Mama Omida pe ghioc, o vede pe fetiscana furisandu-se prin tufele lui de crizanteme si margarete. Se stie de asemenea ca tiganii sunt mari iubitori de natura si de flori :D.

Si uite asa a prins-o la furat de flori in gradina lui, si aici privirea ei de caprioara speriata sta dovada.

"BAU, manca-ti-as, te-ham prins! Vroiai sa-mi ciordeshti merili de aur!", zice el si o prinde pe dupa umeri.

"Te rog nu-mi face nici un rau, nu stiam ca e gradina ta, frumosule!", se apara ea, unduindu-si genele. "N-am vrut decat o mana de crizanteme cat sa pun intr-o vaza", il minte ea, facandu-i in continuare ochi dulci, reusind astfel sa ascunda planul diabolic de a fura flori fara sa fie prinsa.

"Sigur nu ma minti?", zise creolul.

"Nu te mint", minti ea.

"Te-am filmat, sa moara nepotii mei, te dau pe 220, pe Trilulilu si pe Iutub daca ma minti!!", insista el.

"Bine, recunosc, am vrut sa vad daca pot sa fur niste flori din gradina fara sa fiu prinsa. Si ce crezi? M-ai prins!", zise ea cu ochi galesi si voce tremurnada.

"Asa. Credeai ca degeaba sunt eu urmasul lui Praslea cel Voinic? Hai sa bem un cico...", ii sopti in ureche.



Narator: cezar :D

Anonymous said...

[-(

Anonymous said...

hmmm...nice pic...privirea lui ascunde multe,e vinovat de ceva...posibil o mica aventura cu alta domnisoara..buchetul de flori e doar o mica picatura de apa cu care el incearca sa isi impace constiinta care il chinuie stiind ca ea il iubeste neconditionat

Annie said...

Povestea lui Cezar nu e ea realista, dar e foarte fain spusa.
"Wicked game" a fost prima melodie pe care am dansat candva, demult cu un el...:)
Cat despre imagine, mie imi plac foarte mult imaginile astea retro. Cred ca oamenii de atunci erau mai buni si mai frumosi. Sigur ca existau si atunci curve si profitori si mincinosi, dar... era altfel. Barbatii din acele vremuri vor avea mereu un aer aparte, de gentleman cuceritor, respectuos, care stie sa aiba grija de o femeie, dar si sa impuna respect, in timp ce ele, chiar si acelea care nu invatau pian, franceza, bune maniere, echitatie si dansuri de societate, ci doar sa-si croiasca singure rochii dupa modele din Vogue si sa agteasca dupa retetele familiei - aveau o alura feminina, senzuala, chiar si cele care se tundeau scurt sau se inspirau din moda androgina.

Cred ca pe atunci femeile sufereau mai mult cand erau respinse, inselate si se sinucideau mai des din dragoste. Tipul asta i-a inselat de foarte multe ori asteptarile, a mintit-o, a dezamagit-o de foarte multe ori, si acum a venit a saptea oara sa o impace, a oprit Rolls'Royce'ul pe camp sa-i culeaga margarete, pana s-a plimbat cu ele s-au mai ofilit putin, apoi i le-a adus si i-a spus ce voia sa auda: "imi pare rau, n-o sa se mai intample, stii bine ca te iubesc, ai sa vezi ca de acum incolo o sa fie totul bine, ai incredere in mine.}{"
Iar ea are privirea aceea trista pentru ca nu stie daca de data asta merita sa-l primeasca inapoi. Singura ei vina este ca e saraca si credula si i-a cedat. Este insa o fata educata, din provincie, zic eu dupa inel.:)

Adela said...

@annie - ai descris foarte dragut atmofera si oamenii de "atunci", de multe ori ma gandesc ca mi-as fi dorit sa vizitez si alte vremuri cu un fel de "masina timpului".

cred totusi ca multe fete din ziua de azi am ramas cu asteptari de la baieti...cumva venite din alt timp :)
si poate fi o chestie reciproca.

Anonymous said...

mie privirea ei mi se pare ironica si parca spune "aa ti-ai mai adus aminte si de mine?" si intr-adevar, florile nu par d la el...pare aproape imposibil sa fie de la el, desi pare genul kre sa ofere flori, dar nu o face in general...e genul de poza pe kre nu ai vrea-o nici in album si nici in amintirile tale...i wouldn't...