Tuesday, January 8, 2008

noul hit al gandurilor mele :D

Pe langa melodia asta mai au loc si gandurile exprimate ale profului de Creatie in Publicitate, Costin Popescu. Sa fac o interpretare: "Fratilor, FERICIREA nu vine. Trebuie sa v-o faceti. Daca nu vreti, atunci nu o asteptati." Cand ne-a spus ca s-a simtit fericit in tinerete, in timp ce 2 ore, spectacolul lumii ii arata ritualul de imperechere al unor gugustiuci...am zambit si mi-a spus ca nu sunt singura care ar trai asa ceva. Ei, bine, nu fug acum in cautarea fericirii mele in padurea X sau in parcul Y. Nu vreau sa sune a "vorba mare", no senor, dar stiu ca fericirea mea trebuie cautata, chiar daca nu va fi opera mea adresata direct mie ci reflectata din fericirile sau trairile altora.

Astazi m-a intrebat cineva: Cu cat pot sa iti cumpar fericirea? Asta pentru ca i-am spus ca am nevoie de bani pentru a-mi cauta fericirile. I-am raspuns un egoist si fricos "e priceless". Gresit spun acum, e nevoie de putin pentru a-mi incepe fericirile. As cauta voluntari care sa ma trezeasca din cand in cand. Tin postul asta ca reminder. :)


5 comments:

Mihai said...

dormi?

Anonymous said...

hehe. eu sunt in transa cand ascult strange and beautiful / aqualung. genial clip, genial tip.

Adela said...

@lady - dap, e tare piesa de care zici, in special clipul

Anonymous said...

Din acelasi cadru tematic as putea mentiona filmul: ' The Pursuit of Happyness '(2006) cu Will Smith.

Stuff said...

Dar stii, daca intri prea rau in 'lupta' pentru a o gasi este foarte posibil sa treaca pe langa tine pentru ca fericirea nu are o forma anume, un corp pe care sa-l prinzi in maini sau sa-l cumperi cu 2 lei de la piata. Eu as zice mai degraba ca nu trebuie nici sa o cautam dar nici sa stam departe, bratele si inima deschise, cat si ochii in 4 ar fi cea mai simpla cale.