Saturday, March 29, 2008

la voi cat e tic si cat e tac?

O conversatie cu un prieten drag m-a tinut treaza si m-a facut sa intreb: la voi cat e ceasul? La el era 12:12, la mine 03:12. Londra- Bucuresti. Ceva nu e bine.

Din blogul meu despre timp nu putea sa lipseasca momentul asta. 30 martie 2008 - ora 03:12 - momentul in care, mi-am dat seama ca s-a intamplat: "intinerisem invers" cu o ora intr-o clipa.
Am fost la un ceai verde, ne-am jucat de-a palmele, de-a naufragiatii unui vas si de-a nebunii, am vorbit despre schimbatul orei, despre ora de toamna, despre somn mai putin sau mai mult, despre summit, despre echinoctiu... si tocmai ratasem cu cateva mustrari de constiinta o mare, o promisiune unui ghiocel, un rasarit.
Acum - 03:32 probabil e la toata lumea ora noua, atunci a fost doar la mine. Asa vreau eu sa cred.

3 comments:

Anonymous said...

Hei! ... dupa parerea mea, timpul trece diferit...in diferite locuri. Si asta nu doar din pricina atentiei sau a activitatilor noastre...ci pentru ca asa se intampla. Acasa la parinti...in vama...la o cafea buna sau la un joc cu prietenii...timpul are de fiecare data o alta dimensiune, o alta durata si parca...un alt gust. Nu imi pot explica aceste senzatii si nici nu vreau sa aud explicatii ce tin de psihologie sau de fizica...raman doar cu parerea de rau ca uneori e prea putin.
La mine tic...se aude cand timpul trece repede. Numai tic tic tic aud...iar tac...vine in momentele interminabile :(
te pup

Farama de Suflet said...

as vrea sa opresc acest ticait si sa rad de timp ! :) pup

Anonymous said...

interesant......te astept si pe blogul meu http://inutilii.blogspot.com/