Thursday, January 31, 2008

aseara candva in noapte - til kingdom come



Versurile melodiei sunt prea frumoase si poate usor catalogate ca spun prostii, clisee sau alte banalitati romantice. De putin timp ascult Coldplay. I-am trecut la muzica de sesiune alaturi de Norah Jones, Robbie Williams, James Morrison. Imi plac.

Dar sa nu bat campii. La ora asta, obisnuita de altfel sa nu imi fie somn...melodia asta m-a facut sa imi dau seama ca timpul trece prea repede in jurul meu in ultimele 2 saptamani. Oare nu ar trebui sa simti asta atunci cand dormi prea mult? Ei bine eu...dorm pe la 2-3-4 dimineata, ma trezesc devreme, motai in autobuz, motai la birou (sau as vrea sa dorm), fac colectie de cearcane si dureri de cap trecatoare. Motivul: invat, citesc, pierd vremea pe messenger, caut muzica, trimit mailuri, scriu aici, vorbesc, ies, stau la pove, caut pretexte de visat cu ganduri deschise...viata mea, fara somn, pe scurt. prea multe ticaituri!

si pentru ca se potriveste cu tic-tac-tac-tic ma gandeam ....oare am spus vreodata despre ce gaseti aici? pai...blogul asta deep down inside it... vorbeste despre TIMP. despre tic-tac-ul pe care il auzim zilnic in fiecare particica din noi (nu-mi spuneti ca nu aveti un tic-tac in stomac...), nu cu teama ci cu uimire. Tic-tac-ul meu mi-a spus astazi: Adela, iti sta bine creatza si asta m-a facut sa ma simt bine. Tic!


9 comments:

maria said...

si uuuuuuuuite-o pe ea creata!ar trebui sa faci si o lista de ticaituri, ca al naibii tic de birou trece "tiiiiiiiiiiic", iar ala de cappucino e "tc" si uite asa...

Anonymous said...

aratzi super "misto" ;)) cu paru cretz:X:Xda defapt u oricum esti super faina tot timpu:*:*:*:*:*sji succes cu serviciu....shi cu:X

Adela said...

@Ella - ms ms, nu trebuie sa ma lauzi chiar asa, scumpa mea verisoara. t pup

Paula NEGREA said...

imi place si cretul-diafan (foarte potrivit in curand cu rochiile si esarfele inflorate), dar imi plac mai mult picioarele :D
Zau!

Anonymous said...

iti sta bine creatza

Adela said...

@aaa...Paula...vorbim despre picioarele mele? :P

Anonymous said...

esti faina creatza!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Adela said...

@anonimii mai dragi vad ca imi lauda buclele...daca as stii cine sunt le-as multumi si personal...

am citit intr-una dintre cele 10 carti pe care le am incepute ca succesul unui mesaj transmis sta in cantitatea semnelor de exclamare. asa e!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Anonymous said...

chiar iti sta f bine creatza! nu mi te-as fi imaginat altadata asa... ma uit la tine si m-apuca dorul d primii doi ani de facultate!!!!!!!!