Wednesday, May 2, 2007

astazi mi-am dorit CEVA

astazi, dupa mult timp mi-am dorit sa fiu inovatoare. am spus si celor apropiati ceea ce vreau sa fac. vreau sa creez o gaura in timp. in cele 24 de ore..hmm...adik in cele 18 ore pe care le traiesc, as vrea sa mai am cam...5...sa zicem, timpul meu. timpul prin care pacalesc universul. tot astazi, vazand pe sarite filmul London, ma gandeam ca trebuie sa imi explic mai mult totul din jurul meu. Nu e de ajuns sa ma intreb, nu e de ajuns sa stiu ca m-am gandit odata candva la ceva, trebuie sa gasesc un raspuns si sa il tin minte, cat mai fidel posibil... ha...faza tare in film, de fapt experiment: doua boluri cu orez fiert, fiecare aflat in cate o camera. timp de cateva saptamani sau luni, n'importe pas, in fiecare camera intrau cativa chinezuci si il laudau, respectiv il mustrau. Esti cel mai tare orez, i love you rice, i hate you, esti cel mai groaznic....la finalul experimentului, orezul laudat era bun de mancat iar celalalt era negru. Sincer ca as testa si eu asta... revin cu detalii daca imi iese. despre 'the hole in time' nu va voi spune.

tic-tac-ul, tic-tic :D ce bucurie...sleep to time




No comments: