Thursday, May 3, 2007

o seara pe cinstea altora :)

Foarte dragutz. O seara cum ar trebui sa fie multe altele. Sau nu... o seara unica dar care sa se multiplice in altele si mai unice. Dupa o zi cu idei pierzatoare, a venit si seara de cultura. Am ajuns invitata cu fetele la un film, festival, ceva de genul. Asta e ce stiam inainte. De fapt era deschiderea Festivalului filmului european, la Muzeul Taranului Roman. Bere gratis, bufet suedez gratis, proiectie de film, oameni interesanti, vedete... Dragos Bucur prezentator, vedete de prin telenovele ca invitati... nu asta conteaza.

Great feeling. Really great feeling. cu cerul deasupra, cu berea si tigara in mana, cu friends foarte dragi mie, ce imi pot dori mai mult.

Am vazut un scurt metraj alb negru, foarte interesant realizat pe tema culinara. O tipa, 2 maini tatuate, faina, ulei, cartofi, lamaie...si here you are dupa 10 minute cu niste triunghiri vedeta (pt ca tot ce e filmat e vedeta :P).

Al doilea film, italian, ciudat, evident, necomercial si nonconformist. La 22:13, intr-o scena care parea a fi reamintita, ecranul se intoarce cu capul in jos...si pana cand n-am vazut subtitrarea in susul ecranului..., am sperat ca face parte din ideea creativa a regizorului sa ii vedem pe actori cu picioarele in sus. Film in trei limbi: italiana, subtitrat in romana si engleza. ca sa fie sigur ca ajunge mesajul la mine. pe bune ca ascultam si vedeam in acelasi timp. din fiecare limba cate ceva...

acum 20 de min am ajuns aks dupa ce am mers din Victoriei pe jos pana la Universitate. am experienta. Chiar...Bucurestiul mi se pare mai safe noaptea, CATEODATA si pentru ca nu are oameni. Da, depinde de zona, daca ai bodyguarzi de cladiri in strada... Sa fie si somn. Imi tin pumnii pentru maine.

No comments: