Tuesday, May 1, 2007

hai la mici si bere in Piata Revolutiei

Haha...ce ma distreaza initiativele astea populare. Ma trezesc eu frumos si zic 'ia sa vad ce mai e nou prin lume'. Normal, sursa mea e Realitatea. Surprinzator astazi merge online (stiu. toata lumea e la mici in Piata Revolutiei :)) ). Bine ca ma lasa pe mine sa ma uit la 'tv'. Asa... si ce vad eu pe Realitatea... direct din Parcul Izvor. Marea rosie pesedista, care asteapta sa-si primeasca pestisorii/adeptii din toata tara. Dupa marsul prin Bucuresti, se vor strane in Parcul Izvor pentru campania anti-Basescu. Cu mici, bere, steaguri, discursuri politice, artificii si muzica...asa va petrece PSD-ul 1 Mai. Micii si berea va fi gratuita doar pentru cei care si-au luat bilete de la sediul PSD, s-au asigurat ei ca nu ii hranesc si pe gura-casca sau mai grav, pe sustinatorii/spionii lui Base. =)) Aaaa...ca sa nu mai spun cum a inceput Mircea Geoana ziua, cu un discurs pro onestitate si modestie...ha ha ha pe care il va repeta astazi pe seara. Oare ce face Base astazi, capitala pare sa fie a lui Geoana. Compenseaza Boc la Cluj. Pfuu...m-am bagat si in politica.
Hmmm...lasa ca e bine si asa. Eu o sa ies la o bere (platita de mine) si poate la o vata de zahar, intr-un parc linistit, departe de frumoasa scena politica. Ma pregatesc pentru cele doua luni de 'foc'.

No comments: